Czy potrzebuję konta by móc zamawiać produkty w tym spersonalizowane szafki?
Nie, posiadanie konta na naszym portalu jest dobrowolne. Jego posiadanie ułatwi Państwu składanie zamówień i wypełnianie danych ich dotyczących. Zachęcamy również do jego posiadania i zbierania punków, które będzie można wymienić na rabaty.
Złożyłem zamówienie na mebel przy pomocy konfiguratora mebli. Czy istnieje możliwość modyfikacji zamówienia? Okazało się, że potrzebuję zmienić jakiś wymiar.
Chciałbym usunąć konto. Czy jest to możliwe?
Oczywiście, że tak. W przypadku wyrażenia chęci usunięcia konta wystarczy napisać do nas maila używając dokładnie takiego samego adresu jaki został podany przy rejestracji w naszym sklepie. Proszę pamiętać, że nie ma możliwości odzyskania konta to po jego usunięciu.
Jaki jest czas dostawy mojego zamówienia?
Staramy się realizować wszystkie dostawy jak najszybciej. W przypadku elementów gotowych oferowanych przez nasz sklep wysyłka artykułów następuje w ciągu najbliższych dwóch dni roboczych. W przypadku mebli na wymiar zamówienia są realizowane i dostarczane nawet do 14 dni od złożenia zamówienia. Wszystkie czynniki składające się na czas realizacji są zależne od wybranego materiału oraz od wielkości zamówienia. Jednakże możemy Państwa zapewnić o naszych staraniach by wszystko dopiąć jak najszybciej zachowując przy tym jak najwyższe standardy.
Zapomniałem hasła do konta. Co mam zrobić?
Podczas logowania się, pod rubryką w którą powinniśmy wpisać hasło widnieje napis „Nie pamiętasz hasła?” - wystarczy w niego kliknąć, wpisać mail na który wcześniej się rejestrowaliśmy i wcisnąć zielony przycisk „Odzyskaj hasło”. Na podany przez Państwo adres zostanie wysłany link do zresetowania hasła.